Saturday, August 25, 2007

Beautiful Morning Glory

I really enjoy looking at my morning glories in the morning. The various colors are so beautiful and striking.

I have butterflies fluttering and bees buzzing in my garden ever since flowers start blooming. Besides the morning glories, the gladialos are blooming too.

I might want to put up some humming bird feeder in my garden some time soon. I have only seen a humming bird in my garden twice before. I'd love to see them around more often in future.

A garden in bloom is such a pleasant sight!

4 comments:

  1. cantik morning glory nuan nyak...aku malas berkebun...abis mati bunga...yg idup semina bunga yg tahan lasak.

    ReplyDelete
  2. senang aja nanam iya, ngena leka, and after iya tumbuh make sure selalu dipanjah. Kami ditu very hot and dry during summer so bisi hose ka bansa pasang aja, iya nemu manjah ka diri. Sprinkler udah dipasang tang agi bedau "online".

    Manah template blog aku tu?? :-) Kemari sekejap bisi sekejap nadai bunga ba header .. amat enda berapa.

    ReplyDelete
  3. diatu pun aku nadai meda bunga..kini ke tunga bunga?

    Ilak aku post gambar bunga ba depan rumah aku...idup segan mati tak mau ...hehehe

    diatu camera kami agik dikena jiran aku kena iya ngambik gambar bala nembiak rekrut abis training ari nyak...Hope iya nadai muai gambar nyak.Aku ka post gak ilak! hhehe

    ReplyDelete
  4. Rindu endar meda color morning glory tu. Di Malaysia aku mina kala meda warna biru aja. Bunga tu mati maya winter, tang tau idup baru in spring. Tapi ka agi ditanam ngena leka. Maybe next year aku ka ngaga dinding tinggi alai iya tau empakap.

    Bisi udah macha entry ba Health and Beauty Notes enggau ba Puteri's World? Semua bepun ari entry nuan ba Nutrimetics pasal lipstick ti bisi lead!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment. Your comment is very much appreciated! :-)